Herbert Grönemeyer - Live at Montreux
On July 14th 2012, Herbert Grönemeyer and his band headlined the closing night of the Montreux Jazz Festival. The show, lasting nearly three hours at the sold out Auditorium Stravinski, included all his major hits.