Heróis de Guerra
NATO bombs Belgrad March 1999 and the Serb army pulls out of Kosovo June. This leaves the Serbian minority in Kosovo unprotected from plundering, raping and murdering bandits targeting Serbs. 5 Russians are to take Kosovo's airport from such bandits and hold it until Russian peacekeepers arrive.