Hibernatus
Hubert de Tartas' life becomes a complete muddle when his wife's grandfather is unearthed after having spent 65 years in frozen hibernation in the polar circle. After being de-frosted, the Hibernating Man believes it is still the beginning of the century. Nothing is spared to keep that illusion alive. At the end of his rope, Hubert blurts out the truth and takes the man from Edwardian times on a crazy spree through an ultramodern Twentieth Century.