Hit & Run
Charlie Bronson (Dax Shepard), a nice guy with a shady past as a getaway driver, breaks out of the witness protection program in a backwater California town to drive his girlfriend, Annie (Kristen Bell), to Los Angeles for an important job interview. The pair's road trip takes an awkward and dangerous turn when they find that an inept federal agent (Tom Arnold) and the mobster (Bradley Cooper) he testified against are both trying to hunt them down.