Out of Sight
Meet Jack Foley (George Clooney), the most successful bank robber in the country. On the day he busts out of jail, he finds himself stealing something far more precious than money ... Karen Sisco's (Jennifer Lopez) heart. She's smart. She's sexy, and unfortunately for Jack, she's a Federal Marshal. Now, they're willing to risk it all to find out if there's more between them than just the law.