House of Wax
Vincent Price stars in this classic horror film as the hideously disfigured proprietor of a wax museum who covers his murder victims in wax to create disturbingly lifelike museum figures. Charles Bronson, credited as Charles Buchinsky, plays a diabolical wax sculptor.