Hover
In the near future, environmental strain causes food shortages around the world. Technology provides a narrow path forward, with agricultural drones maximizing the yield from what land remains. Two compassionate caregivers, Claudia and John, work to help sick farmland inhabitants end their lives. When John dies under mysterious circumstances, the locals help Claudia uncover a deadly connection between the health of her clients and the technology that they are using.