Human Resources
Frank, a business school student in Paris, takes an internship at the factory where his father has worked for 30 years, only to find that the ensuing lay-offs and general downsizing -- which cost his father his job -- are deeply troubling. Father and son go head-to-head in Laurent Cantent's stirring story of business, family and individual opinion.