I Am
"I AM" is the story of a successful Hollywood director Tom Shadyac, who experienced a life threatening head injury, and his ensuing journey to try and answer two very basic questions, "What's wrong with our world?" and "What can we do about it?". Tom visits some of today's great minds, including authors, poets, teachers, religious leaders and scientists searching for the fundamental problem that causes all of the other problems, while simultaneously reflecting on his own life choices of excess, greed, and eventual healing.