Iggy Azalea - Live at iTunes Festival 2013
In een van de meer onwaarschijnlijke crossover-succesverhalen scheidde de blonde Australische schoonheid Iggy Azalea zich af van een spraakmakende modellencarrière om een pop-rapster te worden. In deze live muziekervaring zingt Azalea enkele van haar meest prominente en geliefde liedjes.