In Vitro
Layla lives on a remote cattle property with her husband, Jack, who has developed a new process for breeding livestock. But the farm is struggling and the isolated existence is not the life Layla dreamed of, especially when a number of unsettling events occur on the property. As Layla starts to question her life with Jack, she discovers that there is a disturbing presence with them on the farm.