Indiscreet
Famous theater actress Anna Kalman (Ingrid Bergman) has resigned herself to her single life, believing that she has missed her chance at meeting a husband. Weary of socializing in Europe, she returns to her London flat, where her sister Margaret (Phyllis Calvert) and diplomat brother-in-law Alfred (Cecil Parker) invite her to a banquet. She demurs until Alfred's banker friend, Philip Adams (Cary Grant), arrives and a flirtation begins. Their romance blossoms -- but he's already married.