Inertia
Mira Segal wordt op een ochtend gillend wakker om te ontdekken dat haar man verdwenen is. De politie opent een dossier van een vermist persoon en adviseert haar te wachten. Terwijl weken maanden worden, blijft Mira naar hem zoeken en onderzoekt ze haar eigen verlangens en het schuldgevoel dat ze hem niet terug wil.