Septembers of Shiraz
Based on true events, Septembers of Shiraz follows a secular Jewish family whose lives are turned upside down in the wake of the 1979 Iranian Revolution. When Isaac (Adrien Brody) is suddenly arrested and taken to a secret prison, his wife (Salma Hayek) is left to make sense of what has happened and must somehow secure Isaac's release and her family’s safety.