Irish Catholic
Shavon O'Brien, misunderstood by family and church, finds guidance only in the spirit of Sinead O'Connor as she confronts institutional child abuse, group think, a talking stomach and a singing poop bucket; Shavon transitions from Catholic to crusty punk.