Is This Thing On?
As their marriage quietly unravels, Alex (Will Arnett) faces middle age and an impending divorce, seeking new purpose in the New York comedy scene, while Tess (Laura Dern) confronts the sacrifices she made for their family—forcing them to navigate co-parenting, identity, and whether love can take a new form. Directed by Bradley Cooper and written by Bradley Cooper and Will Arnett & Mark Chappell from a story by Will Arnett & Mark Chappell & John Bishop, “Is This Thing On?” also stars Andra Day, Bradley Cooper, Amy Sedaris, Sean Hayes, Christine Ebersole, Ciarán Hinds and Scott Icenogle.