Jacky in the Kingdom of Women
In the People’s Democratic Republic of Bubunne, it's the women who are in power, who give the orders and who fight the wars, while the men wear veils and look after the home. One of these men, Jacky, aged 20, has the same inaccessible fantasy as all the bachelors in the land – to marry the Colonelle, daughter of the dictatrix known as the Generale, and have lots of daughters with her. But when the Generale decides to organize a grand ball to find a husband for her daughter, things look bad for Jacky. Mistreated by his aunt's family, he sees his dream start to slip away.