Jane
Seemingly perfect high school senior, Olivia, struggles with grief from the recent loss of a friend. When she gets deferred from her dream college, she begins to spiral and embarks on a social media-fueled rampage against those who stand in the way of her success. But as things escalate, she is forced to confront - and ultimately embrace - her darkest impulses in order to get ahead.