Kate Superstar
With an Instagram following of 15 million, Catherine Elizabeth Middleton is perhaps the most popular member of the British Royal Family. A portrait of the Princess of Wales, a fascinating figure, style icon, and popular celebrity who is modernising the image of the monarchy.