Killers Anonymous
This stylish, edge of your seat thriller features memorable turns by Gary Oldman (The Dark Knight) and Jessica Alba (Sin City). Tensions mount at Killers Anonymous, a support group for killers, as the members of the group try to unravel the mystery behind which one of them is responsible for the assassination attempt on a US Senator that has the police authorities in the city on high alert. But things are not what they seem, and when new truths are discovered, secret alliances and betrayals emerge as the session explodes into violence and chaos, forcing the killers to kill or be killed!