Killing
Set during the tumultuous mid-19th century Edo period of Japan, Killing is the story of a masterless samurai or ronin named Ikematsu Sosuke. As the prevalent peace and tranquility are sure to be replaced by war and conflict across the land the swordsman feels restlessness creep upon him.