King
King, a lion cub destined for an animal-trafficking network, escapes from the airport and seeks refuge at the home of Inès, 12, and Alex, 15. Brother and sister then come up with the crazy idea of taking him back to Africa. But life is complicated by the customs officers on their trail. When Max, their eccentric grandfather, whom they have only ever seen twice, joins the adventure, everything becomes possible..