Kingdom Crumbs - Live at Band in Seattle
Kingdom Crumbs bestaat uit het populaire Helladope (Tay Sean en Jerm) met daarbij de expertise van Jarv Dee en Mikey Nice, leden van de Cloud Nice-familie. Samen verleggen ze de grenzen van een sterk experimenteel genre, voor een bijzondere muzikale ervaring.