Kokuho
Crowned as the highest-grossing live-action film of all time in Japan, Kokuho is about ambition, loyalty, and the making of a Kabuki legend. Set in Nagasaki, 1964 – After the death of his father, the leader of a yakuza gang, 14-year-old Kikuo is taken under the wing of a famous Kabuki actor. Alongside Shunsuke, the actor’s only son, he decides to dedicate himself to this traditional form of theatre. For decades, the two young men grow and evolve together — from acting school to the grandest stages — amid scandals and glory, brotherhood and betrayals... One of them will become the greatest Japanese master of the art of Kabuki.