Krai
De aanpak van de Russische regisseur Aleksej Lapin is poëtisch en verrukkelijk. De film draait om een valse casting voor een historische film die in het dorp wordt opgenomen. Dit uitgangspunt stelt Lapin in staat tot interactie met de dorpelingen, die gul hun verhalen en verlangens met de camera delen. De film wisselt af tussen geobserveerde scènes, gesprekken en poëtische intermezzo's.