La Chica que Inventó el Beso
A nameless, pill-popping drifter girl steps off a bus and into a neighborhood bar owned by two middle-age brothers JIMMY and VICTOR. She quickly befriends older brother Victor--a good-natured lummox whose mind was affected as the result of a childhood accident. The mysterious Girl soon upsets the delicate balance of the brother's lives while bringing both trouble and new life into the world of these resigned characters.