La Otra Cara de Dorian Gray
A modern day retelling of Oscar Wilde's tale. Dorian is tutored by reclusive screen icon Lady Amelia Wotton for her debut as Lady Macbeth. When Wotton's granddaughter photographs Dorian, the girls grow close. Is their relationship as innocent as it looks? Or is there a more sinister curse at work?