Lake Placid 2
The sequel to Lake Placid - When a man is eaten alive by an unknown creature, the local Game Warden teams up with a paleontologist from New York to find the beast. Add to the mix an eccentric philanthropist with a penchant for "Crocs", and here we go! This quiet, remote lake is suddenly the focus of an intense search for a crocodile with a taste for live animals...and people!