Heartbreaker
Alex (Romain Duris) is a successful entrepreneur in a business he himself pioneered: Hire him, and he'll seduce any woman you want into falling in love with him, thus breaking her out of an existing relationship, after which he'll disappear. When a wealthy businessman asks him to break up his daughter's relationship before her wedding in 10 days, it sounds tough but doable -- that is, until he meets the bride, Juliette (Vanessa Paradis), who may be the first woman to resist his charms.