Last Sentinel
In the year 2063, unchecked and rampant climate change has caused temperatures and sea levels to rise catastrophically. Surrounded by an endless ocean thousands of miles from home, four soldiers stand as the last bastion, defending their homeland from an invasion by an enemy they've never seen. Alone and uncertain as to what fate awaits them, the simmering tension amongst the crew escalates when a mysterious boat drifts into range.