Latter Days
Aaron Davis (Steve Sandvoss), a young Mormon, arrives in Los Angeles with three fellow missionaries to evangelize. The group's promiscuous gay neighbor, Christian (Wes Ramsey), makes a bet he can seduce and sleep with one of them, and his flirtatious ways help Aaron realize he is actually gay. Returning home to small-town Idaho in shame, Aaron is sent to a faith-based center to be cured of his homosexuality -- while Christian, who's fallen in love with him, desperately tries to find him.