Laugh Killer Laugh
Frank Stone (William Forsythe), a cold-blooded gangster and diamond thief, writes stories of his exploits to impress Jackie, a writing student. When the mob kills Jackie and comes after Frank, he vows to kill everyone responsible for Jackie's death.