Laundry Man
Laundry Man is het verhaal over een nogal onhandige seriemoordenaar. Het is gebaseerd op de misdaden van de Amerikaanse seriemoordenaar Jeffrey Dahmer en die van de Belgisch-Hongaarse dominee Andras Pandy.