Lawless
In 1931, the Bondurant brothers of Franklin County, Va., run a multipurpose backwoods establishment that hides their true business, bootlegging. Middle brother Forrest (Tom Hardy) is the brain of the operation; older Howard (Jason Clarke) is the brawn, and younger Jack (Shia LaBeouf), the lookout. Though the local police have taken bribes and left the brothers alone, a violent war erupts when a sadistic lawman (Guy Pearce) from Chicago arrives and tries to shut down the Bondurants operation.