The Hunter
Martin, a skilled and ruthless mercenary, is sent into the Tasmanian wilderness on a hunt for a tiger believed to be extinct. He stays with a family whose father has gone missing. However, as his attachment to the family grows, Martin is led further down a path of unforeseen dangers, complicating his effort to complete his deadly mission.