Music and Lyrics
First you're hot, then you're not...and then you're Alex Fletcher (HUGH GRANT). So when the sizzlingest tween-queen on the charts asks the has-been '80s pop sensation to write her a song, he grabs for another chance at stardom. Problem: Alex can say it with music, but he sure can't say it with words. Enter Sophie Fisher (DREW BARRYMORE), his beguiling if quirky plant lady, who has a green thumb for lyrics. Together, they go after songwriting success -- and discover that if you want to write the perfect love song, it helps to fall in love. With Hugh Grant and Drew Barrymore at the keyboard and Marc Lawrence (Two Weeks Notice) directing, Music and Lyrics is a witty, wacky romantic comedy that faces the music...and laughs!