The River
In West Bengal, both Harriet, the daughter of a jute mill owner, and her best friend, Valerie, become captivated by dashing visitor Capt. John, who ignores them for sultry Melanie. However, all find that their lives are shaken up after Harriet's brother is involved in a tragedy.