A Kid in King Arthur's Court
When a violent earthquake rocks Southern California, hapless teenager Calvin Fuller (Thomas Ian Nicholas) finds himself careening through a hole torn in the fabric of time. Calvin awakens in the Middle Ages, where legendary sorcerer Merlin (Ron Moody) recruits him to rid Camelot of evil. Calvin must use his 20th-century street smarts to outwit the despicable Lord Belasco (Art Malik) -- an insidious nobleman determined to wrest control of the throne from King Arthur (Joss Ackland).