The Closet
When Francois Pignon (Daniel Auteuil), an accountant for a rubber factory, is about to be fired, he spreads a rumor that he's gay so that the company will be afraid to fire him, lest they come under fire for sexual discrimination. The ruse quickly becomes a challenge, starting when a burly homophobe (Gérard Depardieu) befriends Pignon to also keep his own job for the opposite reason.