The Mummy Returns
Ten years after the events of the first film, Rick (Brendan Fraser) and Evelyn (Rachel Weisz) O'Connell are settled in 1935 London, where they are raising their son. When a chain of events finds the corpse of Imhotep (Arnold Vosloo) resurrected, the O'Connells go on a desperate race to save the world from unspeakable evil and to rescue their son before it is too late.