Whistle
A misfit group of unwitting high school students stumble upon a cursed object, an ancient Aztec Death Whistle. They discover that blowing the whistle and the terrifying sound it emits will summon their future deaths to hunt them down. As the body count rises, the friends investigate the origins of the deadly artifact in a desperate effort to stop the horrifying chain of events that they have set in motion.