Lea
Lea's spent her life surrounded by criminality. Her brother's a boss of the 'Ndrangheta and her husband one of his most trusted men. But she wants a different future for her daughter, no matter what this might cost. Having reported what she knows to the authorities, she goes missing. It's now down to her daughter, Denise, to understand what's happened and to solve the mystery of her disappearance.