Shall We Dance
A ballet dancer and a showgirl fake their marriage for publicity purposes before falling in love for real in this delightful musical comedy starring Fred Astaire and Ginger Rogers in their seventh film together. Numerous mistaken-identity gags ensue. Among the well-known songs in George and Ira Gershwin's score are "Slap That Bass," "They Can't Take That Away From Me," "They All Laughed," and "Let's Call The Whole Thing Off," which features Fred and Ginger in a showstopper on roller skates. The film was nominated for an Academy Award for Best Song.