Léolo
Young Léo Lauzon (Maxime Collin) lives in a Montreal apartment building with his troubled and highly eccentric family, but he spends much of his time in his own imagination. Devising a strange fantasy world where his mother (Ginette Reno) conceived him with an Italian tomato, Léo attempts to cope with his unsettling reality by retreating into his mind, with his meandering thoughts often drifting to his gorgeous neighbor, Bianca (Giuditta Del Vecchio).