Leprechaun 3
One night in Las Vegas, a pawn shop owner purchases a statue of a leprechaun from a mysterious stranger. He ignores the stranger's warning to never remove the statue's golden medallion and takes it for himself. Instantly the statue transforms into the murderous Leprechaun, who vows to kill anyone who takes his gold. Scott McCoy, who unwittingly took a gold coin from the pawn shop, and Tammy, Scott's new friend, are first on the list.