3 Ninjas: High Noon at Mega Mountain
Ninja brothers Colt (Michael J. O'Laskey II), Rocky (Mathew Botuchis) and Tum Tum (Victor Wong) go to an amusement park to get a glimpse of their idol, action star Dave Dragon (Hulk Hogan). But when evil masterminds Medusa (Loni Anderson) and Lothar Zogg (Jim Varney) descend on the park, the boys are thrust into a real-life shoot-'em-up. Now they must use their martial-arts training to defend the park's helpless guests -- getting a little assistance from their longtime hero.