Lost Souls
A small group of Catholics led by an ailing priest believe that Satan intends to become man, just as God did in the person of Jesus. The youngest in the group, a teacher named Maya Larkin, goes to Peter to investigate a possible vessel. Other signs come, leading to an ultimate showdown.