The Summer House
VENICE FILM FESTIVAL 2018. Appearances may be deceiving. At a luxurious French Riviera mansion, a filmmaker and her family enjoy a worry-free existence, where their greatest worry is when will the next meal be served. Amidst lush gardens and sunny days, agonies, imperfections, and eccentricities will be revealed, and each member of the family will have to face their greatest secrets.