Surf's Up
Surfing means everything to teenage penguin Cody Maverick. Followed by a documentary film crew, he leaves his home in Antarctica for Pen Gu Island, site of the Big Z Memorial Surf Off. Cody wants to be respected and admired, and he believes that winning the competition will bring him what he craves. However, an encounter with washed-up surfer Geek teaches Cody about what is truly important.