Life
From the director of 'THE AMERICAN" and "CONTROL" and the Academy Award Winning producer of "THE KING'S SPEECH", "SHAME" and "HUNGER" comes the true story of the unique friendship forged between Magnum photographer Dennis Stock (Robert Pattinson) and actor James Dean (Dane DeHaan) when Stock is commissioned to photograph the actor for Life magazine in 1955 weeks before his untimely death.